نرم افزار crm سرو برای کارگزاران و بروکرهای املاک و مستغلات – در این مقاله بررسی می کنیم که چگونه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) می تواند به کارگزاران املاک و مستغلات در مدیریت مشتریان و به بروکرها در پیش بینی کسب و کار آتی خود کمک کند.

صاحبان کسب و کار ها می توانند از نرم افزار CRM برای تحلیل داده استفاده کرده و تا حد زیادی کارایی شرکت خود را افزایش دهند. ارزش دیدگاه ارائه شده توسط یک نرم افزار crm سرو خوب اصلاٌ قابل قیمت گذاری نمی باشد. جای تعجبی نیست که نرم افزارهای CRM در حال تبدیل شدن به یکی از اجزای اصلی صنعت کارگزاران و بروکرهای املاک و مستغلات می باشند.

بیشتر بخوانید:  افزایش فروش در دوران رکود

در سال ۲۰۱۱، بازار برای نرم افزار crm سرو رشد چندانی نداشت. اما در سال ۲۰۱۲ این روند شروع به رشد تدریجی کرده و وضعیت کاملا عوض شد. با وجود اینکه بازار املاک و مستغلات چندان کامل نیست، اما مشکلی در مورد تغییر تکنولوژی در آن وجود ندارد. پیش بینی شده است که راه حل هاینرم افزار crm سرو برای املاک و مستغلات این روند رو به رشد را برای چندین دهه در پیش گیرد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شرکت ها این امکان را می دهد تا به”گوی بلورین پیش بینی” نگاه کرده و فرصت ها را برای نمودار فروش خود مشاهده نمایند. آنها می توانند خریدهای آتی مشتریان را گسترش داده و روندهای کسب و کار خود را به وسیله سازماندهی و ارسال تبلیغات توسط یک برنامه خودکار، تکرار کنند. از آنجاییکه مراحل این کار کاملا برای شما انجام می شود، تنها چیزی که برای شما باقی می ماند تحلیل داده های گزارش شده و پیشرفت می باشد.

می توانید تبلیغات  ارسالی خود را سفارشی سازی کرده و به روش های خلاقانه ای برای خودکار کردن فرایند ها فکر کنید. پس از امتحان کردن این روش، نرخ تبدیل شما افزایش خواهد یافت و پول بیشتری از پیش بینی به دست خواهید آورد.

مطلب مرتبط:  مناسب‌ترین زمان و بهترین راه ارائه‌ی پیشنهاد فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از منابع مختلفی برای یافتن مشتریان آتی و فعلی شما استفاده می کند. می توانید فرم ثبت نام و فرم خرید وب سایت خود را ادغام نمایید، حسابهای جدید را مدیریت کرده و همچنین بررسی کنید که کدام یک از حساب ها خرید کرده است. همچنین می توانید داده ها را در نرم افزار crm سرو وارد کنید و فروش به مشتریان بی علاقه (مشتریان سرد) را شروع کنید.