راهنمای One-Man واحد بازاریابی اتوماسیون

بازاریابی اتوماسیون Sarvcrm ، ساخت توسط Sarveno، بسیاری از ویژگی ها و قابلیت های که زندگی بازاریابان ساده می باشد. اما اگر ارتش یک, در حال اجرا بخش بازاریابی شرکت شما با نیروی انسانی محدود و منابع شما چشم انداز یادگیری و حفظ سیستم اتوماسیون بازاریابی نیست اصلا ساده می رسد، — در واقع ممکن است صدای آن را غیر ممکن است.

بیایید نگاهی به چند راه که بازاریابان با زمان محدود و منابع اتوماسیون بازاریابی برای به انجام رساندن کار بخش بازاریابی بسیار بزرگتر استفاده کنید — و رک و پوست کنده, ابرقهرمانان بازاریابی تبدیل.

10

شروع با رويکرد منجر شود.

یکی از کاربردهای اصلی ما برای بازاریابی اتوماسیون در روز نوپای ما چشم انداز صلاحیت. این یکی از ویژگی های اساسی اتوماسیون است و می تواند به شدت ساده چیزهایی برای هر دو شما بخش بازاریابی و فروش. تنظیم به مخلوط نمره و درجه بندی مدل آگهی است که به سیستم بی حد و حصر منجر جلوگیری از گرفتگی تا CRM خود را به می دهد فروش شما راه بتن به سرعت شناسایی و تمرکز بر روی سیم های داغ ترین تیم و نسبت به قرار دادن خود فروش و بازاریابی تیم در همان صفحه دارد. علاوه بر این، استفاده از تیم فروش خود را قادر به لیست جامع از تمام فعالیت های که ساخته شده است تا چشم انداز نمره دادن به آنها بینش مورد نیاز به مکالمه بیشتر معنی دار خواهد بود.

پرورش مبارزات ساده باشید.

پرورش سرب یکی از قوی ترین قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است و که شما می خواهید آن را به آن می تواند به عنوان ساده و یا پیچیده باشد. بنابراین اگر شما لازم نیست که زمان و منابع را ایجاد طولانی، کمپین های پیچیده شروع با چیزی اساسی است. پیدا کردن منابع چند است که در مراحل شروع تحقیق در مورد محصول خود را می تواند برای کسی مفید بنویسید تا چند ایمیل کوتاه و ایجاد کردن مسیر پرورش ساده با انشعاب حداقل. با قرار دادن آگهی های سرد در این مسیر پرورش، شما اطمینان حاصل شود که منجر با هم صحبت می کنند آنها را با هرزه فروش تحصیل بیشتر — و که منجر خود را سخت به دست آورده بازاریابی منابع به هدر فقط به خاطر اینکه آنها هنوز نیست فروش آماده رفتن نیست.

8

خودکار کارهای وقت گیر.

آن زمان ابتدا نیاز به سرمایه گذاری ممکن است، اما هنگامی که شما قادر به برخی از وظایف بازاریابی بیشتر نوکر خود را به طور خودکار، این قابلیت می تواند بزرگ زمان محافظ. دنبال فرصت را به طور خودکار خود را خسته کننده ترین مسئولیت: برنامه ایمیل و موارد اجتماعی برای هفته پیش و یا پس از چشم انداز یک امتیاز خاص می رسد به طور خودکار تخصیص منجر شود. قرار دادن این نوع کارها را بر روی خلبان اتوماتیک به شما frees تا تمرکز بر استراتژی کلی و روش های جدید در تلاش.

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد بازاریابی اتوماسیون:  دانلود نرم افزار crm فارسی راهنمای خریدار رایگان ما نگاهی به نزدیک در ویژگی ها و قابلیت های اتوماسیون و با استفاده از شش برگه رایگان راهنمای شما در جستجوی خود را برای فروشنده است که بهترین متناسب با نیازهای شما.

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *